ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти"
Нормативно-правові документи
ЗАКЛАДИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ЗАКОН УКРАЇНИ про дошкільну освіту
ПОЛОЖЕННЯ про заклад дошкільної освіти
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році
ЗАКЛАДИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про повну загальну середню освіту"
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році
ПОЛОЖЕННЯ про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти
СОЦІАЛЬНІ ПОСТУГИ ТА ФІНАНСУВАННЯ
ЗАКОН УКРАЇНИ про соціальні послуги
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання
ЛИСТ МОН щодо асистента учня (дитини) у закладах освіти
Стаття 103-3. Субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
ЗАКЛАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ( професійно-технічної) ОСВІТИ
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах професійної ( професійно-технічної) освіти
ЗАКОН УКРАЇНИ про професійну (професійно-технічну) освіту
ЗАКЛАДИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти
ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА
Організація інклюзивного навчання у закладах позашкільної освіти
ЗАКОН УКРАЇНИ про позашкільну освіту
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНІ ЦЕНТРИ
ПОЛОЖЕННЯ про інклюзивно-ресурсний центр
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році
ЗАКЛАДИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ
ПОЛОЖЕННЯ про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році