Корекційні заняття в інклюзивно-ресурсному центрі №2
В такий скрутний для всіх час, фахівці інклюзивно ресурсного центру проводять корекційно-розвиткові заняття з дітьми з особливими освітніми потребами, як на базі центру так і дистанційно.
Основними завданнями практичного-психолога під час проведення корекційно-розвиткових занять є:
1. Формування особистісних якостей дитини, розвиток і корекція всіх психічних процесів, сприяння психологічної адаптації та соціальної реабілітації дітей.
2. Сенсорний розвиток, сенсорна інтеграція (розвивати моторну імітацію, збагачувати чуттєвий досвід, формувати полісенсорне сприймання, коригувати сенсорну гіперчутливість, розвивати відчуття ритму, (структурування середовища і діяльності), розвивати дрібну моторику та зорово-моторну координацію).
3. Соціально-комунікативний розвиток (розвивати здатність виконувати соціальні норми та правила поведінки, підпорядковуватися інструкціям, формувати комунікативні вміння, у тому числі невербальні, стимулювати розвиток мовлення (активний та пасивний словниковий запас), формувати соціально-побутові навички).
Основними завданнями під час проведення корекційно-розвиткових заняття з вчителем дефектології - є - цілеспрямоване формування пізнавальної діяльності (розвиток сенсорно-перцептивної діяльності і формування еталонних уявлень), а також формування навчальної та предметно-практичної діяльності (мотиваційного, орієнтовно-операційного і регуляційного компонентів).
Основними завданнями під час проведення корекційно-розвиткових занять з вчителем-логопедом є:
1. Визначення порушень мовленнєвого розвитку та механізмів їх виникнення.
2. Подолання виявлених порушень з урахуванням механізмів їх виникнення та з опорою на найбільш збережені компоненти мовленнєвої та пізнавальної діяльності.
3. Попередження появи вторинних порушень мовленнєвого (дисграфії, дизорфографії та дислексії) та пізнавального розвитку.
4. Формування здатності здійснювати комунікацію в різних сферах спілкування з урахуванням мотивації, мети та соціальних норм поведінки.
5. Нормалізація м’язового тонусу організму дитини через інтеграцію мовленнєвої, пізнавальної, рухової.