Департаменту освіти

МОН України

ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"

Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти"

Портал АС-ІРЦ

Нормативно-правові документи

ЗАКЛАДИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про освіту"

ЗАКОН УКРАЇНИ про дошкільну освіту

ПОЛОЖЕННЯ про заклад дошкільної освіти

ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти

ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої освіти та дошкільної освіти

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ПІДТРИМКИ у дітей з особливими освітніми потребами, які здобувають дошкільну освіту в інклюзивних групах

ПОРЯДОК забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

ТИПОВИЙ перелік допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти

ЗАКЛАДИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про повну загальну середню освіту"

ЗАКОН УКРАЇНИ про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання

ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти

ПОЛОЖЕННЯ про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти

ПРИМІРНЕ ПОЛОЖЕННЯ про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої освіти та дошкільної освіти

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти

Лист МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів І рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році

ПОРЯДОК забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

ТИПОВИЙ перелік допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти

ПОРЯДОК зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

ПОЛОЖЕННЯ про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти

СОЦІАЛЬНІ ПОСТУГИ ТА ФІНАНСУВАННЯ

ЗАКОН УКРАЇНИ про соціальні послуги

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання

УМОВИ допуску асистента учня (дитини) до освітнього процесу для виконання його функцій та вимоги до нього

ЛИСТ МОН щодо асистента учня (дитини) у закладах освіти

Стаття 103-3. Субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

ПОРЯДОК ТА УМОВИ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами

ЗАКЛАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ( професійно-технічної) ОСВІТИ

ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах професійної ( професійно-технічної) освіти

ЗАКОН УКРАЇНИ про професійну (професійно-технічну) освіту

ПОРЯДОК забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

ЗАКЛАДИ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ПОРЯДОК організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти

ЗАКОН УКРАЇНИ про вищу освіту

ПОРЯДОК забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА

Організація інклюзивного навчання у закладах позашкільної освіти

ЗАКОН УКРАЇНИ про позашкільну освіту

ПОРЯДОК забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти

ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНІ ЦЕНТРИ

ПОЛОЖЕННЯ про інклюзивно-ресурсний центр

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій ( типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році

Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану

ЗАКЛАДИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ

ПОЛОЖЕННЯ про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр

ПОРЯДОК зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ про організацію освітнього процесу дітей з ООП у 2022/2023 навчальному році

Кiлькiсть переглядiв: 183

Дата останньої зміни 10 Березня 2025

Фотогалерея